Ogłoszenie o zamówieniu Dostawa oleju opalowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych 2007/2008 |
![]() |
![]() |
RG.341-11/07 Grodziec, 2007-09-10 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-11/07. Nazwa zadania: „Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych: Zespół Szkół w Grodźcu, Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Szkoła Podstawowa w Lipicach, Szkoła Podstawowa w Królikowie, Biblioteka Publiczna w Grodźcu, Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w sezonie grzewczym 2007/2008” Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z p. zm.) Gmina Grodziec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Grodziec Ulica Główna 17 62-580 Grodziec www.grodziec.pl
tel/fax 063 248 55 00/ 063 248 55 00 wew 22 7.45 -15.45 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.grodziec.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Grodziec. Opłata wynosi 20 PLN. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych w sezonie grzewczym 2007/2008: - Zespół Szkół w Grodźcu w ilości: - Szkoła Podstawowa w Biskupicach w ilości: - Szkoła Podstawowa w Lipicach w ilości: - Szkoła Podstawowa w Królikowie w ilości: - Biblioteka Publiczna w Grodźcu w ilości: - Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w ilości: Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju wynosi: Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 10% wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Wymagania jakościowe dotyczące oleju opałowego są następujące: - gęstość: w temperaturze 15 stopni C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20 stopniach C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu - min 56 stopni C - zawartość siarki - max 0,20% - lepkość kinetyczna - max 6,00 m2/s Dostawa oleju będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne lub faksowe pracownika Urzędu Gminy w Grodźcu: - bezpośrednio do wskazanej jednostki - od 24 godzin do 72 godzin od zgłoszenia - w ilościach określonych w zgłoszeniu Brak możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: 23122100-9 – olej opałowy E015-1 - dostawy V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: Sezon grzewczy 2007/2008r od 01.10.2007r. do 30.09.2008r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) koncesja na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 8) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – CERTYFIKAT JAKOŚCI OLEJU (świadectwo jakości) 9) Wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami świadectw dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych. 10) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowo Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę 3) Kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączona do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku graficznego - spełnia/niespełnia. VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 500,00 słownie: cztery tysiące pięćset złotych. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#61 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2007-09-18 do godz.10.30 składania ofert w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec Ulica Główna 17 62-580 Grodziec Pokój nr 7
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-09-18, o godz. 11.00 otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec Ulica Główna 17 62-580 Grodziec SALA NARAD
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-10-17
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Nie dotyczy XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 162358 -2007 dnia 10.09 2007 Wójt Gminy Grodziec Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ |
< Poprzedni | Następny > |
---|